Pakistan  |  International  |  Business  |  Sports  |  Showbiz  |  Technology  |  Health  |  Wonder  |  Weather  |  Columns

مشہور ہونے کے بعد ارشد خان ‘چائے والے’ کی زندگی میں کیا تبدیلی آئی؟

chai

گذشتہ برس انٹرنیٹ سنسیشن بننے والے ارشد خان المعروف (چائے والا) 1998 میں اسلام آباد میں پیدا ہوئے ان کی عمر 19 برس ہے۔ ان کی فیملی 25 سال قبل مردان سے ہجرت کرکے بہتر مستقبل کی تلاش میں اسلام آباد آئی تھی۔

ارشد خان کے مشہور ہونے کی وجہ تو سب ہی کو معلوم ہے لیکن ہم ایک بار پھر بتانا چاہتے ہیں۔ اسلام آباد اتوار بازار میں معمول کے مطابق چائے بیچ رہے ارشد خان اپنے کام میں مشغول تھے کہ ایک جیا نامی فوٹوگرافر کو ان کی شخصیت خاصی متاثر کن لگی اور انہوں نے ارشد کی تصویر لے لی۔

chaiwala200

پھر کیا تھا بس ارشد کی تصویر کو سوشل میڈیا پر ڈالنا تھا اور وہاں ان کی قسمت کا ستارہ چمکنا تھا۔ دیکھتے ہی دیکھتے ارشد کی یہ تصویر اتنی وائرل ہوگئی کہ دنیا بھر میں پاکستانی چائے والے کے چرچے مشہور ہوگئے۔

انہیں پاکستان سمیت دنیا بھر سے بے شمار لائکس ملے اور کروڑوں دلوں کی دھڑکن بن گئے۔ کوئی ان کی آنکھوں کی تعریف کرتا تو کوئی ان کی پرسنیلٹی کی تعریف کرتے نہ تھکتا۔

chai wala2

ارشد خان کا تعلق ایک پٹھان فیملی سے ہے اور ان کے 17 مزید بہن بھائی ہیں۔ ارشد خان نہ کبھی اسکول گئے اور نہ ہی ان کا کوئی ایجوکیشن بیک گراؤنڈ ہے یہاں تک کہ وہ سادہ ترین اردو اور انگلش لینگویج کے الفاظ بھی نہیں سمجھ پاتے۔ وہ محض 14 سال کی عمر سے ہی اسلام آباد میں کام کررہے تھے۔

chai wala1

وہ غربت کے باعث بہت چھوٹی عمر سے ہی محنت مزدوری کرنے لگے۔ انہوں نے ایک انٹرویو میں اس بات کی نشاندہی کی کہ ان دیہاڑی 500 روپے ہے جس حساب سے وہ ماہانہ 15000 روپے کماتے ہیں۔

ابتداء میں انہوں نے مختلف ٹی وی چینلز سے بات کرتے ہوئے کہا کہ میں اداکار یا ماڈل بننے میں کوئی دلچسپی نہیں رکھتا اور مستقبل میں چائے بیچنے کو ہی ترجیح دوں گا تاہم بعد میں ان کا ذہن بدل گیا اور انہوں نے موویز میں کام کرنے کی خواہش کا اظہار کردیا۔

Image result for arshad chai wala modeling

تاہم ان کی قسمت نے پلٹا کھانے کے بعد ایسا رخ اختیار کرلیا کہ وہ دنیا کے ایک مشہور سلیبرٹی بن گئے ان کی حالیہ فیس بک پوسٹس میں بھی ان کی پرسنیلٹی مزید نکھر کر سامنے آرہی ہے۔

Image may contain: 1 person, beard

Image may contain: 1 person, beard and closeup

Image may contain: 1 person, beardImage may contain: one or more people


News Source

مشہور ہونے کے بعد ارشد خان ‘چائے والے’ کی زندگی میں کیا تبدیلی آئی؟

loading...
شناختی عنوان:,

تبصرہ کریں