Pakistan  |  International  |  Business  |  Sports  |  Showbiz  |  Technology  |  Health  |  Wonder  |  Weather  |  Columns

جیل یاترا کرنے والے بولی وڈ اداکار

File Photo

File Photo

بولی وڈ کا شمار دنیا کی دوسری بڑی فلم انڈسٹری میں ہوتا ہے اور بولی وڈ کی چمکتی دنیا میں اگر کوئی شخص شہرت حاصل کرلے تو پیسہ اس پر بارش کی طرح برسنے لگتا ہے لیکن اسہی فلم انڈسٹری کے بہت ایسے بہت سے سپر اسٹار ہیں جن پر نہ صرف ایف آئی آر یا پرچہ درج ہوچکا ہے بلکہ وہ جیل یاترا بھی کرچکے ہیں ۔ ذیل میں ایسے ہی اداکار بیان کیے گئے ہیں۔

File Photo

File Photo

فردین خان

فردین خان کا شمار بھی بولی وڈ کے نامور اداکاروں میں ہوتا ہے اور وہ انیس سو اٹھانوے میں بہترین اداکار کا ایوارڈ بھی حاصل کرچکے ہیں۔ تاہم وہ بھی ہیروئن خریدتے ہوئے رنگے ہاتھوں پکڑے گئے تھے جس کی وجہ سے ان کو جیل میں جانا پڑا تھا۔

sonali

سنالی بیندرے

سنالی کے نام سے کون واقف نہیں ہے تاہم بدقسمتی سے ان کو بھی جیل یاترا کرنی پڑی تھی جب ایک مذہبی تنظیم کی جانب سے ان کیخلاف تھانے میں درخواست دائر کی گئی ۔

johan

جان ابراہم

جان ابراہم کو بھی جیل یاترا کرنی پڑی ہے۔ ان پر تیز رفتاری کے دوران دو افراد کا ایکسیڈنٹ کرنے کا الزام دوہزار چھ میں لگایا گیا تھا۔

File Photo

File Photo

مونیکا بیدی

مونیکا بیدی پر انڈرورلڈ سے تعلقات کا الزام لگایا گیا تھا، ان کے انڈرورلڈ ڈان ابوسلیم سے تعلقات تھے اور دونوں کو پرتگال سے گرفتار کیا گیا تھا۔ تاہم دوہزار تیرہ میں جیل سے باہر آنے کےبعد انہوں نے دوبارہ پردے پر نظر آنا شروع کردیا تھا۔

File Photo

File Photo

سیف علی خان

شاید آپ واقف نہ ہوں کہ چھوٹے نواب سیف علی خان کو بھی جیل یاترا کرنی پڑے ہے، سیف اپنے اہلیہ کرینہ کپور اور ان کی بہن کرشمہ کے ہمراہ ایک ریسٹورنٹ میں کھانا کھانے گئے تھے اور وہاں پر ان کا ایک لڑکے سے جھگڑا ہوگیا تھا جس کے دوران انہوں نے اس لڑکے کی ناک توڑ دی تھی اور عینی شاہد کی گواہی کے بعد سیف کو پولیس نے گرفتار کرلیا تھا۔

File Photo

File Photo

سنجے دت

سنجے دت کا کیس تو پورے بھارت میں مقبول ہوا تھا ان کو جنگی اسلحہ رکھنے پر حراست میں لیا گیا تھا۔ سنجے دت پر الزام تھا کہ انہوں نے ممبئی میں سیریل بلاسٹ کیلئے دھماکا خیز مواد اور اسلحہ دہشت گردوں کو فراہم کیا تھا۔

File Photo

File Photo

شینے اہوجا

شینے اہوجا کو گھر میں اپنی نوکرانی کو زیادتی نشانہ بنانے پر سات سال کیلئے جیل بھیج دیا گیا اور وہ جیل میں سزا کاٹ رہےہیں۔

File Photo

File Photo

سلمان خان

سلمان خان پر بھی نایاب پرندوں کو نشانہ بنانے کا الزام ہے جبکہ دوہزار دو میں ان کو ایکسیڈنٹ کے فوری بعد فرار ہونے پر پانچ سال کی سزا سنائی گئی تھی۔


News Source

جیل یاترا کرنے والے بولی وڈ اداکار

loading...
شناختی عنوان:,

تبصرہ کریں